Whatsapp Facebook X LinkedIn RSS feed

Toro komt in VS met complete lijn aanbouwwerktuigen voor gras- en kunstgrasonderhoud

ARTIKEL
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Hein van Iersel, vrijdag 19 februari 2021
60 sec


Toro meldt op zijn internationale website de introductie van een complete productlijn van aanbouwwerktuigen voor gras en kunstgras. De nieuwe lijn, onder de merknaam Bullseye, omvat oplossingen voor het verzorgen, reinigen en decompacteren van kunstgras, en daarnaast alle denkbare werktuigen voor het beheer van natuurgras. De werktuigen worden alleen verkocht op de Amerikaanse markt.

De Nusurface-maaifrezer
De Nusurface-maaifrezer

'De Bullseye-lijn is echt bedoeld om te beantwoorden aan de behoeften van onze klanten met oplossingen die hun werk gemakkelijker maken', aldus Jeffrey Ische, marketingmanager bij Toro. 'Fieldmanagers vertrouwen op hun Toro-distributeurs en willen hun onderhoudsuitdagingen met één enkele bron oplossen. Met de Bullseye-producten is dat mogelijk en kunnen ze meer productiviteit halen uit hun Toro Outcross-, Workman GTX-, MDX- en HDX-vehicles.'

Voor het samenstellen van de Bullseye-lijn heeft Toro nauw samengewerkt met Redexim

De range machines is zeer breed en bestaat onder andere uit diverse Bullseye QuickGroom- sleepborstels. Daarnaast is er een complete portfolio kunstgrasmachines onder de namen FieldCombo, FieldClean, FieldMagnet, FieldFill en FieldSweep. De overige Bullseye-producten bieden oplossingen voor natuurgras: de AccuraSeed en de RapidSeed 430, de RotaQuake-beluchter en de NuSurface-maaifrezer. Voor het samenstellen van de Bullseye-lijn heeft Toro nauw samengewerkt met het bedrijf Redexim.

Toro is niet de enige grote fabrikant die zijn portfolio op het gebied van beluchting uitbreidt. John Deere en Wiedenmann kondigden begin februari ook aan te gaan samenwerken in de Verenigde Staten. De sport- en golfdealers van John Deere bieden sinds kort eveneens machines van Wiedenmann aan. Zo vergroot John Deere zijn portfolio en heeft Wiedenmann een nog groter bereik op de Amerikaanse markt. Marketing director Oliver Matthes van Wiedenman meldt aan dit vakblad dat de samenwerking alleen relevant is voor Noord-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland, en dat de samenwerking mogelijk wordt uitgerold naar andere landen vanaf 2022.

Rapdiseed 430
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd.   LOGIN   of maak gratis een account aan.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

download artikel

Tip de redactie


ONDERDELEN
Archief
Dossiers
GIP
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER